KK relation

För er som vill läsa min blogg så måste ja bena ut lite saker som ja prioriterar i mitt liv :p
Som jag tidigare sa så är sex något som jag kommer ta upp. Jag har sen 14års ålder haft kk relationer som gett mig otroligt mycket. Låter kanske knäppt men helt sant :P

Jag ska ge er min bild av en kk relation, sånna som jag jag har haft och värderar högt.
En KK är som de låter en Knull, Kompis. Man är  bra vänner som kan hänga, skratta å ha allmänt kul  som två vänner helt enkelt. Man behöver inte sitta å ha djupa samtal å bli dom närmaste av dom närmaste, det är absolut inte nödvändigt. Men kompisar helt enkelt. Inte så jäkla komplicerat å skaffa en kompis liksom? :P

Sen så är jag rätt präglad av att ha sex med mina kompisar. Då 85% av alla mina sexpartners har varit mina kompisar. Så för mig är det inte konstigt att vara sexuellt attraherad av en kompis. Sen är det lite svårare å ha sex med en nära kompis sen innan. 
Det jag menar är att man ska inte sätta upp gränser som inte behöver finnas. Men det som är viktigt är att kunna särskilja sex och kärlek. För mej har dom ingen koppling alls faktiskt. Det är väl där jag har min fördel att kunna ha sunda kk relationer.
Asså jag är väl lite skadad med detta emd synen på sex. Men det har gett mig så jäkla mkt.


Ska försöka förklara min syn  här :P
Stor del av sex är ju njutningen. Att när jag har sex så kan jag slappna av, man behöver inte säga något utan man låter kroppen prata sitt egna språk. Man behöver inte tänka utan man bara gör. Man lär känna en person på ett visst sätt, då sex kan ja tycka säger mycket om en person :) Att man kan släppa sin fasad å bara leva för stunden lite. Att sen efteråt kunna ligga å bara njuta av uttmatning tillsammans å bara vara.
Det är en sån underbar känsla så de finns ju inte :P
Men för att få bra sex så  behövs en bra kemi,  å det är där mina kompisar kommer in. Att efteråt så kan vi faktiskt prata å ha de trevligt utan att man ska tänka på tex;
vart mina greyer är? vad är klockan? vill han ha mig här ifrån snart? hur ska ja gå på toa utan att han ser mig naken såhär nykter? Kommer han höra av sig? 

Eller massa andra strunt frågor som kan komma upp en morgon då man första gången man har haft sex med någon. Sånt slipper man.
Att man som kompis fortfarande kan hänga, men också kunna säga helt ärligt att "shiet ja måste iväg snart" utan att det behöver ha någon som hellst baktanke, som vi alltid tror att saker har. Att de betyder itne att ja va dålig i sängen, de betyder iten att han tkr att jag är ful, de betyder inte att han inte vill ha mej längre.
Nej.
Det är det som är så jäkla befriande.

Att bara kunna vara å trivas i en annans sällskap.
Så vad säger att man inte kan ha sex med någon man litar på å trivs med? För mig är det, de ultimata, för vissa låter det helt absurt utan kärlek.

Men sen att inte glömma! Man kan också bara sova naken med sin kk för att få denna känsla av närhet och vänskap. Att man behöver man inte knulla hela tiden man kan bara sova å mysa nakna tillsammans, det är helt underbart. Sen så har väl jag byggt upp detta som ett extra behov då jag haft det så i ca 6-7år. 
Att sen när ja får det tilfredställt så är det verkligen hetl fantastiskt. Då sover man som godast. Helt utan kärlek och förpliktelser.



Bara ärlighet, trivsamhet och det intima.
h



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0