I'm Ridin' Solo!

Neej nu har ja vare på terapi igen :P Å jäsikens vad man får reda på saker då :P
Jag ber om ursäkt till er som lärt känna en väldigt intensiv Frida :P För jag vet att jag har ett negativt beteende som kan bli väldigt intensivt på ett negativt sätt. Som sen bekräftar att jag är ensam och gör mej ännu mer intensiv å går i ett litet ondskefullt hjul :P

För jag har ett problem, det är rätt uppenbart. Ensamhet skulle va en bra rubrik på problemet :P Men de ska bli ändring på det snart :P Har fått massa hemläxor å det ska bli intressant!

Men en ny attityd lite jag kör med, med tanke på ensamheten, är "Jag behöver inte dej just nu". För när ja blir sådär intensiv så får ja ofta bakslag. å det är ju då ja blir helt knäpp :P Å innan ja blir sådär knäpp så ska ja tänka att nej ja behöver ingen för att göra min dag en bra dag, ja behöver bara mig själv! :P

För ja vet att ja är sjukt lättroad å att ja gärna pratar med mej själv å går omkring i min egna värld. Tänk va mkt mer tid ja skulle få till att få saker gjorda istl för att gå å i massa negativa tankar :P

Som idag så städade jag en vedeldad tunna, ja satt säkert å städa den i 1½ timme å tyckte de var mkt underhållande i min ensamhet ;D Satt å prata å nynna på massa musik å ja lite varsom :P å det var helt ok^^ Så nej, äh fan ja är jävligt bra själv oxå ^^ Behöver för tusan ingen som håller om mej, täcket gör de grymmt bra ju! ;D


Postat av: Liam

Tycker du att blogga ? Vi tror att du kan tjäna minst 400 kr varje månad om du börjar rekrytera nya medlemar till vårt blogg nätverk bloggbesokare.se.Vi betalar 2 kr för en ny medlem + 50 % av deras investering på vårt sajt till ditt konto.Du kan välja sen att dra pengarna via paypal eller köpa själv en av våra vip eller mynt paketer som du kan använda för att få traffik eller som annonsering av din blogg.Trevligt att läsa om dig :)

2013-09-12 @ 08:25:07
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0