Awesome

Kbt handlar ju mycket om att ändra tankemönster. Det är precis det jag har problem med. Att jag har jävla otur när ja tänker, att det oftast blir så negativt så fort det är dåligt väder haha :p


Men jag har så hårt jagat en ny kk så jag själv sätter på mig offer koftan så fort jag inte lyckas så bra som ja trott :) men det har ja börja, sakta men säkert, börja förändra :p Att jag behöver faktiskt inte ha en kk. Jag är ju fortfarande lika awesome även om ja inte behöver bekräftas om att jag är skön å ligga å umgås med. Jag är ju jävligt bra ändå liksom ^^,

Så nu ska ja sluta jaga å se de som en bonus om jag tillslut hittar ngn man klickar med ^^, Haft två awesome dagar med underbara super Sofia, karl å även hunnit träffa Pat en snabbis ^^, jag är ju fortfarande lite rädd för ensamhets-känslan så det har varit riktigt skönt å bara få va helt avslappnad med sköna trygga människor :) tack för det kära ni! <3

Ser fram emot terapin på Onsda då jag verkligen gjort min hemläxa och har saker å skvallra om mima tankar å insikter :p Men nu blire natten här på Haga för att ha en hel del å fixa å trixa med imorn! Ni hittar mej på mitt i city hela dagen då håg är behov av Internet hela dagen ^^,

Vill bara skänka lite kärlek till super Sofia som sätter guldkant på min vardag ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0