Förfrågan =)

Jaa , ja fick en fråga vad som hände mellan mej och mitt x =). 
Åh de va faktiskt inte så mycket som hände.. Mer än att ja insåg att jag va inte kär i den ja levde med längre. Jag hade börjat jobba väldigt mycket å börja få bättre kontakt med mina vänner, å folk undrade varför ja inte va med fredric när ja väl va ledig.. ? 

Men jag kände mer suget för att umgås med kompisar och suget att få göra saker själv på ett sätt, å att ja inte saknade honom, jag tog honom förgivet.. 
Å en dag så blev han upprörd över att ja inte alls prioriterade oss eller honom längre.. å då började ja tänka å insåg att de va ngt som va fel.. å De va mina känslor som inte fanns kvar på alls de sättet jag hade velat. 

På ett sätt så va de lite som en chock, för vi har alltid haft de så bra tillsammans å vi har alltid så roligt å allt har bara varit bra, å man hade verkligen förutsett en framtid med honom och barn å massa hundar å giftemål å hela den där bilden, å så bara neej... allting bara försvann.. 

Sen så har de väl varit lite jobbigt med Hunden som vi haft tillsammans, Harry, och att vi lever i samma familj så kan de vara mycket svårare att gå vidare. 
Men efter ett bra tag kommer vi nog kunna se varandra som kompisar igen, för vi kommer aldrig skiljas helt från varandra, å de kan man ju tycke bä eller bu om men för mej känns de väldigt skönt =)

Så de va våran Story , Jag bor numer på Skoghall när ja fick akut flytta när vi gick isär i sommras, orkade inte riktigt bo kvar uppe i Sunne med mor å far =). Så nu bor jag med Harry som ligger å sover vid mina fötter just nu =).

Vi nere i holland på midsommar =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0